wtorek, 10 lipca 2012

Outfit Inspiration czyli kopiuj strój

W mojej szafie nie mam zbyt wielu białych ubrań, prawdę mówiąc są to jedynie białe koszulki i może jedna bluzka z matury/obrony (Edit: jednak chyba bluzki nie ma, po tym jak odkryłam, że maturalna talia zniknęła, wolałam, żeby bluzka nie przypominała mi, że za bardzo lubię czekoladę) Przeglądając Celebstyle, natknęłam się na taką stylizację, przyznam, że nie znam tej dziewczyny, ale wygląda ślicznie.
source: Celebstyle.com






























Widoczna na zdjęciu kurtka kosztuje jedynie 228 dolarów, pomimo uroczego opisu: The snap jacket in sugar white, czyli kurtka na zatrzaski w kolorze cukrowej bieli, mnie wystarczyło słowo sugar (one word: dieta) by poczuć się skuszoną;) No cóż taka cena to wielka exaggeration (przesada). 
Rozpoczęłam, więc poszukiwania podobnej kurteczki, niebawem w sklepach zacznie się druga fala wyprzedaży, research był konieczny. Wpadły mi w oko dwie, obydwie to Stradivarius, który bardzo miło zaskoczył mnie podczas obecnych wyprzedaży i zostałam molestatorem personelu numer jeden: czy to jest dostępne w innym kolorze? czy pojawią się może te sukienki? Jakby mógł Pan spojrzeć na zdjęcie, wydrukowałam ze strony, czy będzie to dostępne? :D





















Obie kurteczki bardzo mi się podobają, choć ta biało-niebieska bardziej, niestety nie jest już dostępna na stronie, więc podejrzewam, że nie do zdobycia. No nic już wkrótce relacja Sale Love II, zobaczymy, czy coś uda mi się upolować;)

See you soon:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you for your time:)