wtorek, 29 sierpnia 2017

Co warto kupić na promocji w Rossmannie i Super-Pharm w dniach 29-30 sierpnia

Dziś i jutro to wręcz idealne dni by uzupełnić swoje kosmetyczne zapasy korzystając
z promocji 50% i 49%. To świetna okazja, zwłaszcza gdy wiemy co kupić by potem nie żałować. 

Super-Pharm 

Ja swoje zakupy zrobiłam wczoraj, korzystając z przedpremiery Dni Lifestyle albo inaczej "promocji VIP" jak to ładnie określały Panie z Super-Pharm. Gazetkę promocyjną na dziś i jutro możecie sprawdzić tutaj, wczoraj były dostępne wszystkie okazje. Moim głównym celem były szafy kosmetyczne Bourjois i L'Oreal w końcu nie wiadomo kiedy kolejny raz trafi się aż -50%. 
Już od dawna miałam ochotę na tusz Bourjois Volume reveal i teraz skorzystałam
z okazji (jeżeli planujecie zakup kosmetyków Bourjois musicie udać się do Super-Pharm dziś). Czytałam ostatnio sporo pochlebnych recenzji, najświeższą tutaj
u Hellojza. 

Z L'oreal musiałam kupić kolejny kolor z moich ulubionych szminek, bardzo polecam Wam tą serię Color Riche Matte, są to matowe pomadki, ale nie o oczywistym, płaskim macie. Mają w sobie coś niezwykłego, trzeba samemu sprawdzić. 
Pięknie pachną i noszenie ich na ustach jest niezwykle komfortowe. Super-Pharm posiada testery, więc bez problemu można wybrać kolor. Ja polecam dwa dobrze przeze mnie sprawdzone:
Do kolekcji kupiłam 104 Strike a Rose, kolor wychodzi poza moją strefę komfortu, ale jest tak piękny, że spróbuję się przekonać do noszenia go nie tylko na specjalne okazje. Natomiast kolory pokazane powyżej to idealne dzienne szminki. 

Warto zwrócić uwagę także na promocje 50% na całe marki, nie wiem, czy jutro nie wrócę jeszcze po odżywkę Klorane lub coś z Evree. Nie tak dawno kupiłam te mini toniki, teraz można je dostać dosłownie za grosze:) Idealna pojemność na przetestowanie. 
Ostatnio testuję wodę micelarną od SVR która była na początku wakacji rozdawana za darmo przez aptekę Ziko i markę SVR, muszę przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolona, nie miałam pojęcia, że to tak drogi produkt klik, działa bez zarzutu i jest bardzo delikatna, odstawiłam Biodermę i nie wiem, czy ten produkt jej na stałe nie pobije (jeszcze to sprawdzam;) Jeżeli lubicie marki apteczne to warto uzupełnić zapasy korzystając z tej promocji, SVR, Avene czy Uriage rzadko są przeceniane aż tak mocno.
Super-Pharm
Natomiast jutro (30.08) będzie można kupić markę Vichy z rabatem 50%, niestety wczoraj ta promocja była nieaktywna, może to i lepiej, zdążę się przygotować co jest warte zakupu, na pewno planuję krem Neovadiol dla mamy.

Super-Pharm
Hitem tej promocji jest niewątpliwie żel aloesowy marki Holika Holika, tak niskiej ceny jeszcze nie widziałam, a obserwuję ten produkt od dawna. Mnie udało się go kupić za 5,99 ponieważ skorzystałam z wymiany punktów (za to uwielbiam Super-Pharm). 

Rossmann

Pozostając w temacie aloesu, zdecydowanie moim najlepszym zakupem z promocji -49% w Rossmannie jest żel aloesowy marki SKIN79, promocja trwa do jutra, naprawdę polecam jego zakup, za około 20zł dostajemy aż 300g produktu. 
Rossmann
Kilka osób pytało mnie który żel jest lepszy?
Dopiero zaczynam testowanie żelu z Holika Holika, ale to co od razu zauważyłam to mniej przyjemny niż SKIN79 zapach, bardziej tłusta konsystencja, zdecydowanie lepiej i szybciej wchłania się żel od SKIN79, natomiast opakowanie żelu Holika zdecydowanie wygrywa stracie z wielkim, nieporęcznym słojem. 
I na koniec bardzo przyjemny i tani produkt od Himalaya, balsam nawilżający
z masłem kakaowym
, kosztował około 5zł i zdecydowane muszę zrobić zapasy, jest świetny. Lekka konsystencja, dobry skład, przyjemny zapach i błyskawiczne wchłanianie. 

Jeżeli macie na blogach lub swoich kontach Instagramowych podobne zestawienia to dajcie znać, chętnie się zainspiruję i jeszcze oddam swoją gotówkę tym dwóm drogeriom;) 

Ściskam, 

Pinkish Beauty

36 komentarzy:

  1. Tonik Evree wyskoczył mi w kuponach na karcie Lifestyle - bardzo go lubię, więc na pewno wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero testuję, więc zobaczymy, ale zapowiadają się fajnie...wszystkie:D

      Usuń
  2. Swoje zakupy w Rossmannie już poczyniłam, kupiłam sobie krem CC oraz olejek firmy Franck Provost. Oba produkty już wstępnie użyłam i krem CC zdecydowanie podbił moje serce, natomiast olejek muszę jeszcze potestować, ale zapowiada się fajnie :) Myślę, że jeszcze się wybiorę jutro do Rossmanna po maseczki z Francka Provosta :)

    Na promocję w Superpharm się nie wybieram, do produktów Loreala mam uraz jeszcze ze szkoły średniej, kiedy to używałam ich podkładu do twarzy, który robił taką marchewkę, że nigdy więcej! Natomiast z firmy Bourjois lubię tusz do rzęs Twist Up the Volume

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, czasem taki uraz jest nie do pokonania. Ja też jakoś nie przepadam za L'oreal, ale do zakupu pierwszej szminki skłoniły mnie Instastory pewnej blogerki i przepadłam. Warto pomacać:D

      Usuń
  3. Ja ostatnio jakoś nie korzystam z promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wybrać na zakupy, bo promocja się kończy, a bardzo podoba mi się szminka, którą pokazałaś - ten ciemniejszy kolorek bardzo mi wpadł w oko :) Takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne, naprawdę polecam sprawdzić osobiście;)

      Usuń
  5. O nieeee, znowu nie będzie można wejść do Rossmana przez 2 dni :D Znając życie na złość mi wtedy czegoś zabraknie -.- :D
    Holika w Rossmanie?? Chyba dawno mnie tam nie było! O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holika jest w Super-Pharm a SKIN79 w Rossmannie:) tak teraz dobrze mamy:D

      Usuń
  6. Dziękuję za podlinkowanie mnie;) Cieszę się, że moja recenzja okazała się dla Ciebie pomocna ;) Rozumiem, że teraz będziesz malować jedno oczko Bourjois a drugie tym nowym z Loreal? ;P
    Te szminki z Loreal są cudowne, niestety nie mogę nosić matów, bo wysuszają mi usta na wiór.
    Na żel aloesowy też poluję, tylko, że przed zakupem zawsze się waham czy będę miała go do czego zastosować :P
    Super te promocje, swego czasu robiłam dużo zakupów w SP, mam bardzo dużo tych punktów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe chyba tak właśnie będę malować, oba są świetne:D choć L'oreal robi chyba większy wachlarz, przynajmniej na moich rzęsiątkach;) a co do pomadek to naprawdę zachęcam żeby je pomacać, to nie są zwyczajne maty, absolutnie nie wysuszają. ja sama nie lubię typowo matowych szminek, np Golden Rose to dla mnie koszmar;D

      Usuń
  7. Szminki mają prześliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te promocje wykończą mój portfel. W Rossmannie trochę za bardzo poszalałam, muszę wstawić swoje zakupy na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, a zaraz kolejna promocja w Rossmannie się szykuje:D

      Usuń
  9. Ja wpadłam dzisiaj na sekundę do SP i wyszłam z żelem Holika Holika. Przy mojej wrażliwej, suchej cerze sprawdza się bardzo fajnie. Na szminki L'Oreal miałam chrapkę, ale niestety tłum macaczy mnie zniechęcił ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie wybrałaś same kąski!.Ja w tym roku odpuściłam te promocje bo w gruncie rzeczy raczej nic nie jest mi potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Rossmannie byłam, ale SP trochę dalej i nie zawsze mi tam po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy :) Ja zrobiłam zapasy klasyków (żele do golenia, pasty, itd) a z nowości zaszalałam tylko z tym żelem aloesowym holika holika i to dzięki Tobie :) nie wiedziałam, że jest w superpharm, dopóki nie pokazałaś go na instastory :) skin 79 niestety we Wrocławiu nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak fajnie, że info się przydało:) SKIN79 właściwie bardzo podobny do Holika, a opakowanie znacznie poręczniejsze, ja teraz z lenistwa sięgam tylko po Holikę - wygodnictwo level hard;D

      Usuń
  13. Jakie piękne odcienie tych szminek ! Ja robiłam zakupy tylko w Rossmanie, głownie włosowe ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żelu Holika muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skusiłam się na tonik Evree Neroli ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balsam z Himalaya kupiłam. Szkoda, że nie wiedziałam o tym żelu. Zapowiada się ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh i przegapiła promocję w Rossmanie, ja za skin79 nie przepadam, ale słyszałam, że u mnie w Rossmannie produkty jak rzucili z tej marki to się rozniosły w parę minut.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, nic nie kupowałam :D nie wiedziałam, że w SP i w Rossmannie można dostać coś azjatyckiego. Ach, wypadłam nieco z obiegu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam Twojego wpisu, bo bym się pewnie skusiła na żel któryś żel aloesowy. I te pomadki z L'Oréal pięknie się prezentują - wcześniej nie zwracałam uwagi na szminki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne kolory mają te pomadki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadki L'oreal mam i są naprawdę wartę wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  22. I przez Ciebie grzebię w necie w szminkach Color Riche Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też tą wodę micelarną SVR miałam i niestety już zużyłam :( a jest super

    OdpowiedzUsuń
  24. Te promocje są coraz częściej! W Rossmanie znowu promo a w SP -40% z kartą na makijaż. Gdzie to wszystko trzymać? :P

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your time:)