niedziela, 25 sierpnia 2013

moje wakacje

Zupełnie nie mogę się ogarnąć po tylu dniach wolnego, desperacko zwiększyłam liczbę puszczanych zakładów Lotto, niestety wciąż wygląda na to, że muszę wrócić do pracy:( Nawet zakupy nie pomagają na powakacyjną chandrę, czy Wy również tak reagujecie na odcięcie od wolnego? Póki co zapraszam na krótki post zdjęciowy. 
;)
Uwielbiam Bałtyk, zawsze jednak podróże były wykańczające - ponad 10 godzin w PKP nie należy do najprzyjemniejszych przeżyć, zwłaszcza jak jest upał. W tym roku już
w kwietniu upolowałam promocje i za równowartość biletu na pociąg, w przeciągu godziny znalazłam się w Gdańsku. 
lecimy:)
Bajeczne chmury.
molo Sopot
Grand Hotel
Kawa z pięknym widokiem w zimny i deszczowy dzień smakuje najlepiej. 
Uwielbiam pustą plażę.
I ciepłe zachody słońca.
Cudowny Gdańsk. 
Rozpieszczanie siebie.
I moje ulubione zajęcie - przesiadywanie na molo. Ten widok nigdy mi się nie znudzi:)

Ściskam mocno! Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

65 komentarzy:

  1. Jej, też chcę tak w chmurach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Też lubię polskie morze, ale jakoś ostatnio tam dotrzeć nie mogę, bo zawsze w ostatniej chwili jest zmiana planów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach no tak to jest, ja też ostatnio byłam parę lat temu.

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam w Gdańsku :) Widać, że bardzo miło spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wakacje, nie dziwię się, że nie chce Ci się wracać do codzienności! :)
    A opcja z samolotem wymiata, sprytnie to ogarnęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaje, nie do końca to był mój pomysł, ale miło przypisać sobie zasługi;D

      Usuń
  5. Do Gdańska mam 6o-pare kilometrów i często odwiedzam zwłaszcza na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak,bardzo ciężko po wakacjach wrócić do pracy:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżbym znalazła koleżankę po fachu ;P?

    Zdjęcia boskie, też kocham chmury.. :)))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieniężny ten nasz BaLtyk nie ma co, molo w Sopocie cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie byłam w Gdańsku.
    Mam tak kogo odwiedzić, więc liczę, że w niedalekiej przyszłości się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę warto się wybrać, atmosfera jest tam wspaniała:]

      Usuń
  10. Nie jest to może ulubione moje miejsce ale od czasu do czasu na mały spacer lubie wyjechać nad morze. Chyba skoczę na mały wypad za tydzień :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja to bym chciała mieć taką odległość od morza jak Ty, skakałabym często na małe wypady;) no ale za to ja mam zawsze Zakopane;D

      Usuń
  11. Kocham morze. Niestety mam bardzo daleko :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh, ja także uwieeelbiam Trójmiasto.... i widok "plażowy" także nie znudzi mi się chyba nigdy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez prawie 10 lat spędzałam każde wakacje w Trójmieście i wiem, jak się czujesz :-) Cieszę się, że odpoczęłaś i do nas wróciłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wow 10 lat? to znasz trójmiasto pewnie świetnie, ja byłam 3 razy i ciągle coś nowego odkrywam:]

      Usuń
    2. Kiedyś znałam :-) Teraz miałam bardzo długą przerwę i nie wiem, czy odnalazłabym się tam tak jak dawniej :-)

      Usuń
  14. W tym roku spędziłam nad polskim morzem ponad 2 tygodnie i było cudownie. Nigdzie tak dobrze mi się nie odpoczywa. A w Sopocie byłam prawie tydzień i ani razu nie wybrałam się na molo :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne wakacje mialas, jak tam pieknie nad morzem!
    Zazdroszcze... :)
    Szkoda, ze do morza mam cale zycie tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne zdjecia :) bardzo lubie polskie morze, mam tam rodzine i bardzo czesto ich odwiedzam hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful place and photos darling.
    Kisses

    http://asstyleanddesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam nasz polski Bałtyk! Jest wspaniały:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahh ja chcę nad morze! :) Wybieramy się tam za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jak ja chciałam w tym roku pojechać nad morze....
    Piękne zdjęcia... hmm
    Najgorszy to chyba pierwszy dzień powrotu z wakacji...
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy nawet nie był taki zły, jeszcze miałam piasek w butach;) gorsze były kolejne:(

      Usuń
  21. przedostatnie zdj smakowite;)
    zapraszam do mnie
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. szczęściara! kocham morze, a Trójmiasto wielbię nad wszystko! mieszkałam nawet w Gdyni, zanim wyleciałam do IRL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też kocham, świetne miejsce do życia i urlopowania:]

      Usuń
  23. Takie wolne to ja rozumiem. :) Fajnie, że odpoczęłaś. :]
    Postój na stacji Bydgoszcz był? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię może, ale zdecydowanie bardziej tęsknię za górami :) chociaż ten widok z molo chętnie pooglądałabym na żywo.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. Nasze Polskie morze jest przecudowne, niestety o wieeele bliżej mi do gór. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :) oby do następnych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne widoki. Zapraszam do mnie : http://koosmetykoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham Gdańsk!
    ja cieszyłam się, że będzie tydzień wolnego i mam przyjechała =.= tydzień skrócił się do 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  29. oj byłam 2 razy w tym roku na polskim morzem szlifować pływanie na windzie, nie ma nigdzie lepszych warunków :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Samolotem nad Bałtyk? Toż to burżujstwo ;)
    Ehh jak oglądam te Twoje zdjęcia to nachodzi mnie sentymentalny nastrój.. moje kochane Trójmiasto i te miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam Bałtyk i strasznie za nim tęsknię, kiedyś każde wakacje nad nim spędzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację plaża jest fajna, pod warunkiem że jest pusta ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Sopot/ale tylko na kilka godzin, póxniej staje się męczący ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. po zdjęciach widać że urlop się udał, dobre jedzonko i relax :)

    OdpowiedzUsuń
  35. babo, krem wygrałaś, nie mam maila do Ciebie, więc się jakoś odezwij ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. nad Polskim morzem byłam jakieś 4 lata temu jak mój synek zaczynał chodzić pamiętam jak za nim ganiałam ja tupał po molo :) była to jednodniowo wycieczka PKP niezapomniane chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie Nasze morze mimo wszystko zawsze będzie najpiękniejsze i także mi się nie nudzi. Dla urozmaicenia co roku wybieramy inną mieścinę, jednak co Bałtyk, to Bałtyk.

    OdpowiedzUsuń
  38. w Sopocie jeszcze nie byłam, ale w sumie mam bardzo blisko do można i wybieram raczej te bliższe miejscowości, które są równie piękne :) może kiedyś i Trójmiasto odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your time:)