czwartek, 12 lipca 2012

Bitwa: Eucerin vs Isana

Czy warto kupować tańsze zamienniki droższych kosmetyków? W dzisiejszej bitwie występują, w narożniku drogi Eucerin Lipid Duschol 20% Omega, olejek do kąpieli i pod prysznic. W narożniku tani występuje Isana Duschol olejek pod prysznic.

























Są to tylko i wyłącznie moje odczucia, inna osoba oczywiście może myśleć inaczej:) Let's go:
Cena:
Eucerin około 30zł,
Isana 6zł (obecnie w promocji w cenie 3,99zł)

Pojemność:
Eucerin 200ml,
Isana 200ml

Opakowanie:
Eucerin plastik,
Isana plastik

Konsystencja:
Eucerin jasno żółty olejek,
Isana jasno żółty olejek

Po kontakcie z wodą:
Eucerin tworzy pianę dość obfitą, kremową,
Isana tworzy pianę trochę bardziej zbitą, odrobinę mniej kremową.

Działanie:
Eucerin bardzo przyjemne, nawilża, pozostawia skórę gładką,
Isana również bardzo przyjemne, skóra gładka i nawilżona.

Zapach:
Eucerin trudny do określenia, nic nadzwyczajnego, ale nie drażni,
Isana identyczny zapach, może ciut bardziej przyjemny.

Werdykt: ja osobiście nie widzę żadnej różnicy pomiędzy tymi olejkami, identyczna konsystencja, zachowanie po kontakcie z wodą, identyczny zapach i działanie, dla mnie nie warto przepłacać na tym kosmetyku.  Tą bitwę wygrywa tani jupi:D 

See you soon:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 komentarzy:

  1. ciekawy blog, bede zagladac i licze na more english :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hah - wszystko prawie mają identyczne :) Czasem tanie nie znaczy złe.
    Zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam ostatnio kupić olejek z Isany, ale nie byłam pewna, po Twojej recnzji już wiem że go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jak jest w promocji, to naprawdę kosztuje grosze:)

      Usuń
  4. Isana wydaje się godna do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze zerknac czy i u nas jest ten olejek...hmm wczesniej nie wpadl mi w oczy. Oczywiscie mam na mysli Isane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem jak to jest z Isaną w Niemczech? Coś mi się obiło o uszy, ale niestety nie zapamiętałam. Jest warty uwagi, uwielbiam go do golenia nóg:D

      Usuń

Thank you for your time:)