piątek, 13 października 2017

Rozdanie - do wygrania oryginalny pędzel rybka Mermaid Salon


Serdecznie zapraszam Was na mój Instagram, gdzie dziś ruszyło cudowne rozdanie. Dzięki uprzejmości sklepu krem de la krem mam dla Was mój ulubiony pędzel. Ja swój niebieski egzemplarz kupiłam w czerwcu, gdy tylko te pędzelki pojawiły się
w Polsce. Pierwszym i jedynym do dziś ich dystrybutorem jest sklep krem de la krem.  Musicie pamiętać, iż jest to oryginalny pędzel, a nie ogólnodostępne podróbki. Nie odpowiadam za włosie i ergonomiczność podróbek, ja od początku zachwycam się oryginalnym egzemplarzem i gwarantuję głową jego cudowność. Ten pędzelek został moim ulubieńcem wakacji, więcej o nim możecie przeczytać w poście ulubieńcy lata 2017

Jestem ogromnie szczęśliwa, iż sklep krem de la krem przekazał taką cudowną nagrodę dla moich obserwatorów, cieszę się, że ktoś z Was będzie mógł się nim cieszyć. 

Jeszcze troszkę o nagrodzie, to 100% oryginalny pędzel produkowany w Australii przez Mermaid Salon stał się bardzo szybko hitem i niestety Internet zalały podróbki. Ja od początku chciałam wypróbować oryginał, uważam, że historia jest podobna do Beauty Blendera, niby podróbki są OK, ale tylko oryginał robi "wow";) 

Pędzelek ma niezwykle miękkie włosie, a jego kształt jest tak unikatowy, iż idealnie leży w dłoni. Bardzo lubię nim konturować, nakładać rozświetlacz i róż. Omiatać nim całą twarz bronzerem, czy po prostu nakładać podkład. Kolor rainbow który możecie wygrać jest cudowny, zdjęcie nie oddaje jego piękna. 

Wszelkie szczegóły jak wygrać znajdziecie na moim Instagramie, zapraszam Was też na stronę sklepu krem de la krem, możecie tam przeczytać więcej na temat tego pędzla. 

Powodzenia:)

Dajcie znać, czy ten pędzelek Was zachwycił tak jak mnie? 

Ania

15 komentarzy:

  1. Niestety nie mam instagrama, ale wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny gadżet ;) powodzenia w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim startującym :) Ja tym razem się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pędzelek ujął mnie swoim uroczym wyglądem, chociaż nie miałam jeszcze okazji miec go w dłoni, to czytam same pozytywne opinie. Super ze sklep krem de la krem podarowal taka sliczna nagrode w Twoim rozdaniu Aniu :) !!!! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia biorącym udział życzę, pędzelek piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim, te pędzelki są takie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę wszystkim powodzenia, a Twojego bloga obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim :) pędzel taki widzę pierwszy raz na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go ale słodko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Dziękuję!
    Dzięki Tobie wiem w końcu, kto wyprodukował oryginalnie ten pędzel, bo widywałam go tylko w chińskich sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie są te syrenkowe pędzle! :D Ale ja kompletnie nie umiałabym się z nimi obchodzić :DD Za to sam sklep bardzo lubię! ;DD

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your time:)