poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Instaciuchy

Uwielbiam koszulki z napisami i mam ich sporą kolekcję, a że ostatnio dużo czasu spędzam na Instagramie to postanowiłam pokazać Wam mój wybór koszulek które są wręcz stworzone by je tam pokazywać;) 

Dla miłośniczek piąteczku i weekendziku 
1. Zalando klik 
2. Zalando klik
3. eButik klik
4. Cropp klik 

Dla Makeup Guru 
1. Stardivarius klik
2. Zalando klik 
3. Orsay klik 
4. Reserved klik 

100% Insta w Insta
1. Stradivarius klik
2. Zalando klik
3. Mango klik 
4. Mango klik 

1. eButik klik
2. Zalando klik
3. Mango klik
4. Zalando klik 

Wpadła Wam któraś w oko? Następnym razem coś dla miłośniczek kotów
i flamingów:)

Ściskam,

Pinkish Beauty

28 komentarzy:

  1. Haha świetne są ;) Tą z Mango z aparatem widziałam, jednak kupiłam zwykłą białą. Ale ta z Orsay jest świetna ;D To by wytłumaczyło moje spóźnienia;) Szkoda tylko, że ostatnio jakoś ubrań w Orsay strasznie spadła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tą z Orsay mam w planach, w dotyku jakość była OK, ale jeszcze jej nie mierzyłam, dam znać na pewno:)

      Usuń
  2. Świetne zestawienie! Też uwielbiam koszulki z napisami :)
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie koszulki!.Mojej siostrze zamówiłam na ebutik z napisem "Zara wychodzę za mąż" i niestety po dwóch praniach kolory wyblakły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam te koszulki, ale to szkoda, że taka słaba jakość:/

      Usuń
  4. Uwielbiam koszulki z napisami <3
    Świetne są te koszulki, które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka z rzęsami bardzo fajna. Nie przepadam z ubraniami z napisami i ogólnie z printem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja uwielbiam printy;) koszulkę z rzęsami zamówiłam, bo jest urocza:D

      Usuń
  6. ta z aparatem jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszulki :) Moja faworytka - Hello weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw przygotowałaś. W mojej szafie zdecydowanie takich koszulek jest za mało. Muszę zaopatrzyć się w kilka sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna bluza Monday w sam raz dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś specjalnie nie przepadam za koszulkami z napisami, jednak ostatnio sama zaczęłam przeglądać co sklepy mają w asortymencie aktualnie😅

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te koszulki, takie proste, ale coś się obawiam że szef w pracy nie pozwoliłby mi w takich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no do pracy to one się nie nadają, ich przeznaczenie to Insta i weekendowy relaks;)

      Usuń
  12. Ja nie przepadam za napisami na ubraniach, choć przyznam że te koszulki pokazujące dystans do siebie (np te z selfie) są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. What an spanking blog you have made . I appreciated your shared . Thank you .

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome article! Thank you for this article.

    OdpowiedzUsuń

  15. Hey,
    Thanks for sharing this weblog its very useful to put into effect in our work


    Regards.
    coord set

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your time:)