czwartek, 28 czerwca 2012

Sale love wyprzedaż ZARA





















No więc stawiłam się i ja, samym rankiem, tuż po otwarciu centrum handlowego. Dziś rozpoczęła się wyprzedaż w Zarze, jak ceny poleciały w dół można zobaczyć na stronie internetowej, w sklepie jest więcej towaru, pewnie przeczyszczono magazyny. Ceny na razie nie są zbyt zachęcające, chyba, że mamy coś upatrzonego, coś co koniecznie musimy mieć, wtedy warto, później może już nic nie być. Miałam takie upatrzone rzeczy, jednak ani na stronie, ani w sklepie ich nie znalazłam, zniknęły GONE:/ 

Coś tam jednak catch my eye, to coś można zobaczyć na pierwszym zdjęciu, ostatecznie jednak nie poszło ze mną do domu, zostało w sklepie i teraz rozmyślam, czy to to była good decision? 
O wiele więcej ludzi było w sklepie Stadivarius, towar leżał na podłodze i czuć było adrenalinę w powietrzu, a to dopiero południe. Ostatecznie stamtąd zabrałam do domu jeden śliczny żakiecik przeceniony ze 199zł na 79zł-to lubię:) Gdy w domu na spokojnie przejrzałam ich stronę, znalazłam więcej bardzo ładnych rzeczy i to w cenie 59,90zł więc jutro powtórka z rozrywki. What I do like: 
Stradivarius.com
See you soon:) Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 komentarzy:

  1. Kochana byłaś w dobrych godzinach :) Ja byłam wczoraj wieczorem w CH Arkadia w Warszawie.. w Pull & Bear dorwałam fajne spódniczki za 29 zł , slimy za 49 zł .. w ZARZE nawet nie stawałam w kolejce do przymierzalni , bo bym stała dobre 40 minut :) Ale kupiłam dwie marynarki - jedną kwiatową przecenioną na 199 zł , drugą neonową również przecenioną na 199 zł i koszule za 129 zł.. ceny jeszcze średnie , ale wolałam brać teraz , bo później ciężko z rozmiarami :p

    Nie wchodziłam do Stradivariusa, bo kolejki mega i chyba zamówię ze strony :)


    Obserwuję i pozdrawiam

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam ta marynarkę kwiatową, piękna jest:) Stradivarius mnie mile zaskoczył i dziś zrobiłam rundę, ale rozmiary już przebrane, chyba też muszę zamówić przez stronę.
      Dziękuję za odwiedziny i już biegnę do Ciebie:)

      Usuń
  2. A no i nie napisałam.. śliczna ta Twoja marynarka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka - kolor i fason
    - ahhhhh - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna marynarka :) Chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your time:)